nu är det över

November 25, 2010

Nu är det äntligen över. Det tog mig två dagar på ön att ta mig ut ur ångesten som omfamnat mig de senaste 2  månaderna. Nu känner jag mig som en människa igen, och urvalet är klart..(nästan). Jag har accepterat att detta material är vad jag har att jobba med och att komma till insikt med saken har varit så befriande. Jag sökte efter saker i mitt bildmaterial som inte fanns där, istället för att se det jag faktiskt har. Och jag känner att knuten i magen har försvunnit.

 

 

 

© Laura Mendelin

4 Responses to “nu är det över”

  1. Katja Says:

    heja tiger ;)gillart!

  2. Liira Says:

    vihdoin saan kuulla mitä sulle kuuluu. 🙂 Hyvä että toi knut on hävinny ja että sulla on vapautunu olo. Makes me happy. 🙂 Onnea ponne työn viimeistelyyn.

  3. marica Says:

    gillar bilden, den är najs!

  4. lauralle Says:

    tack marica, hoppas ni hade en fin jul!


Leave a Reply

