.

November 18, 2010

efter en vansinnesfärd över Östersjön i natt, med en flock med vild-djur som dansade utanför min hyttdörr är jag nu tillbaka i Finland. Nu har jag 4 dagar kvar på projektet, och nu gäller det. Nu måste jag möta mina rädslor och ta domdär bilderna som ännu inte blivit av. I feberyra beger jag mig snart till tåget som tar mig till Salo, platsen som är mitt projekt.

En rolig sak som jag fick veta idag är att jag ska ha min praktik på Stockholm City, det gör mig glad !

 

 

Leave a Reply

